kyivstar | Дата: П`ятниця, 05 Бер 2010, 16.38.19 | Повідомлення # 1 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 89
Статус: Offline
| Доброго дня шановний клієнт, якщо Ви здаєте мобільний телефон на ремонт обов'язково беріть квитанцію на ремонт, загубити квитанцію-це означає що ви загубили телефон, якщо у вас немає на телефон документів і ви утверджуєте що -це ваш телефон у вас у ці ситуації є вихід забираєте телефон під ксерокопію паспорта та ваш контактний номер, ваші дані заносяться в базу даних, чорний список клієнтів які халатно ставляться до даного документу..... Зауваження!!! Всім клієнтам які здають мобільний апарат на ремонт, 1: НЕ ГУБИТИ КВИТАНЦІЮ! 2: ЗАВЧАСНО ЗАБИРАТИ ТЕЛЕФОН ІЗ РЕМОНТУ!!! Телефон який знаходиться у ремонті більше 6 місяців і клієнт не звертався на протязі цих 6-ти місяців, апарат підлягає утилізації-тобто запчастини які ставились на телефон вилучаються, а телефон використовується на запчастини, це попередження є зазначеним у талоні який видається під час здачі телефонна на ремонт!!!!
Кому какое дело???
|
|
| |